Послуги

Клініка Dental Spa:
– Надає всі види стоматологічних послуг;
– Працює лише оригінальними та високоякісними обладнанням та матеріалами;
– Надає гарантію на всі види послуг;
– Співпрацює зі страховими компаніями;
– Забезпечує індивідуальний підхід до кожного пацієнта;
– Надає високопрофесійне лікування за доступними цінами.

Терапевтична стоматологія

Терапевтична стоматологія займається лікуванням карієсу і його ускладнень, а також художнім відновленням (реставрацією) зубів. Фотополімерний матеріал для реставрації зубів, який застосовують лікарі нашої клініки, відповідає найвищим вимогам і стандартам стоматології.

Дитяча стоматологія

Дитяча стоматологія ставить собі за мету профілактику і лікування молочних зубів.
Дуже важливо навчити дитину уважно ставитися до своїх зубів, приділяти увагу індивідуальній гігієні. Ми зробимо так, щоб перший візит до стоматолога асоціювався у дитини з грою і залишив тільки приємні спогади.
В кінці кожного прийому Ваш малюк отримає приємний сюрприз – подарунок!

Протезування зубів

Протезування зубів — це стоматологічна послуга, спрямована на вирішення проблеми відсутності зубів і відновлення цілісності зубного ряду. Наша стоматологія працює лише високоякісними та гіпоалергенними матеріалами. Протезування застосовується для того, щоб пацієнти посміхались і відчували себе впевнено на всі 100 % .

Хірургічна стоматологія

Найпоширеніші оперативні втручання в хірургічній стоматології — це видалення зубів. Лікарі проводять процедуру під місцевим знеболенням, ретельно підбираючи анестетик, який підходить пацієнту та повністю виключає всі больові відчуття. Видалення зубів не обходиться без попереднього рентген-дослідження, яке допомагає лікарю спланувати точний хід оперативного втручання.

Імплантація

Імплантація — це найбільш поширений спосіб відновлення відсутніх зубів без застосування знімних протезів.

Що таке імплантанти? Це титанові стержні, які вживляються в кісткову тканину на місце відсутніх зубів. Протягом певного часу вони зростаються з кісткою і, таким чином, імітують корінь втраченого зуба. Імплантант в майбутньому покривається коронкою або служить базою для встановлення протезу.

Ортодонтія

Ортодонтія займається виправленням прикусу, а також неправильним положенням окремо стоячих зубів. Лікарі нашої клініки допоможуть вирівняти зубний ряд та подарувати пацієнту ідеальну посмішку.
Красива посмішка – запорука успіху і привабливої зовнішності кожної людини!

Пародонтологія

Пародонтологія займається діагностикою, профілактикою та лікуванням захворювань ясен і тканин пародонту. До пародонтолога звертаються пацієнти із симптомами гінгівіту, пародонтиту та пародонтозу.
За статистикою близько 97% пацієнтів страждають від захворювань навколозубних тканин (пародонту).
Тому важливу роль відіграє профілактика, вчасне виявлення та усунення причин захворювання.

Профілактика та гігієна

Відсутність належного догляду за зубами загрожує розвитку карієсу, запаленню ясен, утворенню нальоту. Крім щоденного догляду, важливо кожні півроку здійснювати комплексну професійну гігієну порожнини рота.
Ультразвукова чистка очищає зуби від зубного каменю та жорсткого зубного нальоту. Оригінальний содоструйний апарат Prophy – Mate NSK(Японія) і гранули порошка NSK Flash Pearl, на основі кальцію забезпечують швидкий і безболісний відбілюючий ефект без пошкодження емалі.
Після проведення професійної гігієни порожнини рота рекомендуємо ремінералізуючу (відновлюючу) терапію індивідуальними капами та кальційвмісними препаратами. Вчасно проведена профілактика збереже Ваші зуби здоровими та міцними надовго.

Разработка сайта - karika.in.ua